Vecka 1

Nu har jag 3 jobb jag ska söka,
  •   Marknadsundersökare 95kr/h + Helgersättning (Det är jävligt tråkigt med tlfjobb, men bra betalt och 5    timmarspass)
  •   Cykelbud, först enstaka inhopp, sedan tillgång till eget distrikt om man vill. (brevbärare för norrköpings post)
  • Barnpassning på world class gym ett par kvällar i veckan (Jo jag vet, Jonte.. passa barn? men vafan det är cash)

Det var ca 10 platser på varje post utom barnpassningen så nog borde jag ha en chans! För något jobb via mina kontakter var inte möjligt för tillfället, it sucks men vafan. Jag ska även se till att plugga på i skolan, tjäna den där futtiga tusenlappen, det är ju ändå 5000 baht där, och det räcker ju nästan en månads träning till ju! Ska höra om studielån också, men det var tydligen endast för dom som fyllt 21 men vi får se. Två stora lönedagar för mig blir ändå min födelsedag den 8:e och julafton! På min önskalista står följande:

1. Pengar till Thailand!

Jag har också varit noga med att printa ut denna långa önskelista till alla släktingar och bekanta! ;) ______________________________________________________________________________________________ Träningsfronten hemma ser, jaa hur ser den ut? Just nu har vi sommarträning så det är 3 ggr i veckan, dock bara öppen matta, men jag drar dit så ofta jag kan!' Mitt träningsschema är ändrat från att försöka bli nästa sean sherk till lite mer novis:
Måndag: Öppen matta 2 H + löpning 40 min
Tisdag: Styrketräning (blandar tyngder med egen kroppsvikt) reps 12-15, set 4. Kör bara superset!
Onsdag: Öppen matta 2 H + löpning; Intervaller 30 min
Torsdag: Styrketräning (blandar tyngder med egen kroppsvikt) reps 12-15, set 4. Kör bara superset!
Fredag: Öppen matta 2 H + Bas rutten Allround fighting 3 ronders versionen
Lördag: vila vila vila vila vila vila vila
Söndag: Öppen matta 2 H + en soft promenad på 60 min.

Mitt förra träningsschema ska vi inte ens prata om, det var för mkt, även om jag tål en hööööög träningsdos så var det för mkt! så blev man nästan konverterad till bodybuildning hållet istället, men som tur var blev jag satt på plats på träning och fick tänka om vad jag ville bli, fighter eller bodybuilder :D


Edit: Jobben är nu sökta, det värsta är över (hatar att skriva cv osv) nu är det bara att vänta på svar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0