En blogg.

Tanken var då, att jag skulle blogga om hur det är att planera en resa till thailand. I mitt fall kommer det bli runt ett år!
Jag fick denna idé av solskenknogarskenben.blogg.se, men det var fortfarande lite rörigt, så jag ska försöka reda ut lite mer.
Men jag kommer inte åka förrän februari någon gång så denna blogg kommer kanske uppdateras en gång i veckan.
Men detta är i alla fall min nuvarande status;

Arbetslös
Ingen gymnasiekompetens än sålänge (beräknas bli klart till jul) alá komvux-distans style ;)
Drömmer om att träna och fightas i Thailand (MMA, SW och Thaiboxning)
Campet jag ska till är Tiger Muay Thai i Phuket, därav mitt påhittiga namn! :)

Denna blogg kommer förklara och beskriva hur jag gick tillväga, samt när jag är där försöka blogga om livet där!


Då kör vi!


Kom ihåg att allt börjar med en dröm, frågan är bara hur mycket du vill satsa för att förverkliga den!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0