gah!

Notera: Denna blogg kommer uppdateras 1-3 gånger i månaden, då jag ska börja plugga till behörighet (10-15 kurser, så jag kommer varken ha tid eller finna något större intresse att uppdatera hur det går med pluggandet! Thailandsresan knuffas fram till januari-mars nästa år som det var tänkt ifrån första början alltså!

Önska mig lycka till!


Måste bli klar med ett par kurser på komvux för att kunna hitta något vettigt PROGRAM att haka på! visst jag åker upp för att träna/tävla, men jag kan ju inte ta t ex lindansös om jag inte anser att det är något att leva på om fightingkarriären nu skiter sig!^^ (vilket den fan inte kommer göra! :@)


hade tänkt mig matte B och C, samt den där jävla svenskan. .. . Matte B och C kommer gå fort, räknar med att det tar en månad att plugga upp skiten!

Svenskan är jag klar med tills det börjar dvs den 18 augusti!

September/oktober är något att satsa på då jag åker kanske?! allt hänger ju tyvärr på när programmen börjar, annars får jag dra singelkurser sålänge! =)
Igår såg jag och polaren på a lanna trilogy för att få en bild av hur det kan vara i thailand.. jag har redan målat upp en bild och sett den innan, men han verkade bli lite skraj för träningen/tävlingarna? ;)
Själv är jag ännu mera motiverad! jag ska klara både matte B och C på 1 månad! Jag ska till Thailand och bygga upp en fightingkarriär!!!
och betyder det att jag måste stå och predika bajs inför en klass i Svenska A then SO BE IT!


visumdelen osv bygger jag på när jag närmar mig, nu vankas det svenska A (hatar skiten till max!) ^^

Kommentarer
Postat av: Andreas

Äsh, stackars sate som måste plugga! ;)



Har börjat blogga på nytt ställe btw, http://www.mmaithailand.se



Plugga inte ihjäl dig nu!

2008-08-15 @ 07:40:20
URL: http://www.mmaithailand.se
Postat av: Jonte

haha ja! Life sucks sometimes! ^^

yes den är redan bokmärkt! ;)

Kommer nog plugga ihjäl mig, men ni får banka lite ovett i mig när jag kommer sen så löser det sig nog ^^



vilket viktklass kör du i föressten? Läste om den där rematchen du ville ha, du gick -70 då eller? det är ju banne mig min viktklass! :D

2008-08-15 @ 22:03:43
URL: http://phuketfighter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0